Retur produse

Returnare Produse

La Glittio, procesul de retur este foarte simplu ! Ai 14 zile la dispozitie pentru a efectua un retur conform OG 34/2014.

  • In colet, alaturi de produse, vei gasi un FORMULAR DE RETUR. Completeaza formularul cu informatiile aferente produselor returnate. Pe ultima coloana noteaza codul aferent motivului returnarii. Te rugam sa iei in considerare faptul ca produsele pot fi returnate doar daca se afla in starea in care au fost primite, fara urme de purtare si cu eticheta intacta. Glittio isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate, din motive de igiena, cum ar fi produsele de lenjerie intima, inclusiv produsele de lenjerie modelatoare, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate (Conform OG 34/2014). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Este foarte important sa introduci FORMULARUL DE RETUR in colet, pentru a ne permite imbunatatirea serviciilor si o procesare rapida a returului.

  • Te rugam sa dezlipesti ETICHETA RETUR si sa o lipesti pe exteriorul coletului, intr-un loc vizibil, usor de scanat. Te rugam sa iei in considerare ca eticheta retur nu reprezinta un document de transport. Trimite coletul, cu orice companie de curierat sau prin intermediul serviciilor postale pe adresa de retur. Taxa de transport pentru retur va fi suportata de tine.

ADRESA pentru RETUR : GLITTIO ONLINE, str Avram Iancu nr 442-446, HALA 15, FLORESTI, cod postal 407280, judetul Cluj.

  • Imediat ce coletul retur ajunge la noi, vom efectua controlul calitativ si cantitativ al produselor returnate si vei primi un email de confirmare . Nu uita sa ne transmiti contul IBAN (precizand si titularul acestuia) pe adresa de email office@glittio.ro pentru a putea face plata returului.

Banii iti vor fi rambursati in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, dar facem tot posibilul ca acest proces sa se deruleze cat mai repede.

Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Nu acceptam colete trimise cu valoare ramburs. Returnarea banilor se face intr-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa ne comunice in scris, prin email la adresa office@glittio.ro, contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia.

Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat cu toate accesoriile si etichetele intacte, asa cum a fost expediat de glittio.ro.

Daca produsul returnat este deteriorat, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea acestui produs.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa office@glittio.ro sau la numarul de telefon 0725-585482.

Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR - 0219551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.